نشست دکتر امیدوار رضائی با شهردار منطقه ۱۱ تهران

صبح روز چهارشنبه 31 خرداد ماه 1402 نشستی صمیمانه با حضور دکترامیدواررضائی رئیس مرکز، سعدی بنار مدیر مرکز ، آقای سید محمد موسوی  شهردار منطقه 11 به همراه جمعی از مسئولین شهرداری و مرکزبرگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر رضائی به  بیمارستان لقمان حکیم که یکی از قدیمی ترین مراکز درمانی تهران بوده وسالانه حدود 200 هزار مراجعه کننده داشته و هم اکنون با 420 تخت فعال و همچنین در بخش مراقبهای ویژه از5 تخت به 60 تخت افزایش داشته اشاره نمودند.

در ادامه ایشان گفتند: ظرفیت بیمارستان با توجه به ارجاع بیماران از تمام نقاط کشور از جمله شهر های مرزی و جنوب کشور مان نیاز مبرم به افزایش ظرفیت را دارد و این امر نیاز به تعامل با شهرداری میباشد. پتانسیل های بیمارستان لقمان متعلق به شهرداری بوده و درجهت فرمایشات مقام معظنم رهبری پیش میرود.

درادامه نسشت آقای سید محمد موسوی شهردار محترم منطقه ضمن تشکر از زحمات همکاران حوزه بهداشت و درمان ، مشکلات بیمارستان را بخشی از مشکلات شهری مردم و تعامل و تشکیل کارگروه رفع موانع را ضروری دانستند.

در پایان جلسه مصوب شد موضوعات ترافیکی ، اجتماعی و فرهنگی ، و غیره حوزه بیمارستان با حضور نماینده تام الاختیار مرکز تهیه و تفاهم نامه تنظیم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© زمستان،۱۳۹۷

کلیه حقوق این وب سایت در اختیار دفتر اطلاع رسانی دکتر امیدوار رضایی می باشد.

شماره تماس دفتر : ۰۲۱۸۸۸۹۱۰۴۷